...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

ظرفیت شوخی...

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ق.ظ
داشت فلسفه می خواند که ارشد شود!

رو به رویش نشسته بودم.

اذان که داشت شروع می شد صندلی را عقب کشیدم و نیم خیز شدم که برخیزم.

گفت: میروی نماز بخوانی؟!

گفتم: آری.

گفت: خدا که به نماز تو محتاج نیست!

گفتم: هست. اله من هست اما اله شما را نمی دانم!

خندید و گفت: شوخی کردم!

گفتم: اما من کاملا جدی گفتم.

تا زمانی که الهم هواست خیلی به نماز من محتاج است، بعد که الله شد من به او محتاج خواهم بود!

گفت: بابا جدی نگیر، منم مسلمانم و خودت که دیدی نماز هم میخوانم!

گفتم: مسلمانی ولی ظرفیت شوخی نداری!

پاشو که شوخی شوخی داره جدی جدی دیر میشه!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۴
پ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی