...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

فقر اخلاقی در بازار کار...

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ب.ظ

جالب است

از آقابالاسر داشتن متنفریم؛

ولی عاشق آقابالاسر بودنیم.

ما حداقل های اخلاق را هم رعایت نمی کنیم.

مخصوصا وقتی قصه اقتصادی باشد...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۵
پ

نظرات (۳)

۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۳ حسین زیلان
من عاشق رئیس قسمتمون هستم. از بس که انسان گلی هستند.
بستگی داره به طرف ...
دشمن همدیگریم
از درون.......
امان از نفاق و تزویر و دورویی و.....
امان از ......
با این مونولوگ خار از دل من کشیدین .... دنبال کوتاهترین جمله عمیق میگشتم .... درد داره آقا .. واقعاااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی