...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

خوشبختی در گرو سلامتی

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

من معتقدم که خوشبختی فقط وقتی حاصل می شود که

یک زندگی اجتماعی سالم داشته باشیم.

من درپی ساختن خانواده سالم،

دوستان سالم و

اجتماعی سالم هستم...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰
پ

نظرات (۲)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۵ مهدی آقایی
ما هم عضو بیان شدیم برادر
پاسخ:
سلام
خوش آمدی پیا...
سلام
نیمه شعبان و ولادت حضرتش مبارکتان...

عیدانه:

امام صادق (ع) فرمودند:
هنگامی که گرفاری بنی اسرائیل طولانی شد چهل صبح دعا کردند و به گریه و ضجه پرداختند، خداوند حضرت هارون و موسی را 170 سال زودتر از زمانی که مقدر بود برای نجات آنها فرستاد؛ اگر شما نیز چنین کنید خداوند فرج ما را برای شما می فرستد وگرنه غیبت تا نهایت آن طول خواهد کشید.
تفسیر عیاشی جلد 2 صفحه ی 143

برگرفته شده از zareh.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی