...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

پاسخ من به سوالی که شاید پرسش کسان دیگری هم باشد...

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۴ ب.ظ

گاهی انسان احساس می کند

"عاشق شده" یا از آن بدتر "دارد عاشق می شود"

و چون برای عاشق شدن ترجمه دقیقی وجود ندارد و همه چیز حول همان احساس می گردد

رهیدن از این دام الزامی است.

هزینه این رهیدن گاه سنگین است اما هرچه باشد می ارزد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
پ

نظرات (۴)

دوست ندارم از وبلاگهای ارزشی تعریف و تمجید کنم فکر میکنم این کار باعث کمرنگ شدن ارزش کاراشون میشه، بماند، ا فقط در همین حد بگویم که حقیقتاً استفاده کردم، خداوند شما را توفیق دهد
..
ضمنا با جمله تان در بالا مخالفم: "آنجا که احساس در میان است رهیدن الزامی است..."
پاسخ:
سلام
کاش می فرمودید با کجاش و چرا...؟
اگه عشقش درس بود چی؟ یعنی عاقلاااااااااااااااااانهههههههههههه بوود
پاسخ:
اول متن که گفتم:
گاهی انسان "احساس" می کند.
اگه عشق باشه بعد شکل میگیره و ماندگار میشه، نه قبل.
ببخشید دیر شد...
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۶ آلبالالیلوالا
سلام
خدا رو شکر میکنم که دختر خنگی نیستم ، اما واقعا متوجه کامنتی که گذاشتید نشدم!!!!

میشه توضیح؟
البته اگه زحمتی نیست، وگرنه که با جهلم کنار میام!

یاعلی
پاسخ:
سلام
الحمدلله...
چشم خدمت می رسم و توضیح میدم.
علی یارتان
۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۰۲ شیـــــــــــوانا
رهیدن از این دام الزامی است؟!!!
شاید برای فرار از زمینی شدن الزامی باشد
 اما برای عشقِ....نه...
پاسخ:
آنجا که احساس در میان است رهیدن الزامی است...
آنجا که پای عقل هم یارای رفتن ندارد؛ دویدن الزامی است...
تفاوتشان بسیار واضح است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی