...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

...رسانه ای در قد و قواره من

...اینجا دریافت های مرا خواهید خواند. ادعایی مبنی بر درست بودن مطالبم ندارم اما سعی کرده ام آنچه فهمیده ام درست باشد...

ما مسئول نسل های بعدی هستیم...

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۱ ب.ظ

"از خودم ناراحتم"

که هم کم کاری کردم و هم کم کار کردم...
اگر من مسیر را درست می رفتم اکنون آنچه نسل جدید می دیدند اینچنین چرک آلود و غم اندود نبود...
عذر می خواهم، اگرچه نه دردی از آنها درمان می کند و نه من را تبرئه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۳
پ

نظرات (۲)

مه جای خودتو و نسلت بودم سرمه مینداختم پایین از خجالت هیچی نمیگفتم...هه هه هه...حقیقت تلخه!!!
پاسخ:
کسی می دانه آیکن از خجالت آب شدن بلاگ بیان کجاس؟!؟!؟ 
از دست دادن ادمها یه جورایی تلخه ... کم هم نه ! بسیار تلخ
اما تلخ تر گم کردنشان هم  هست .. نا امید شدن از آنها .. اینکه از خودش نا امید بشه دیگه بدتر ...

امید توخالی هم باشه .. بزرگترین کمک رو در بحرانی ترین و تنگ ترین لحظات میکنه ...
امیدهای زندگیتان قریب الوقع  - ممنون از وقتی که برای پرت نوشته هایم گذاشته بودین -
پاسخ:
سلام
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی